Nie zapłaciłeś jeszcze rachunku za internet i telewizję światłowodową? Pamiętaj, że możesz to zrobić on-line, korzystając z bankowości elektronicznej. Bez wychodzenia z domu! Numer konta znajdziesz zawsze na aktualnej fakturze.
Pamiętajcie też, że za nasze usługi możecie zapłacić bez przychodzenia do BOK, w których wpłaty gotówkowe (ze względu na ryzyko przenoszenia wirusa na banknotach i monetach) zostały wstrzymane.
1. Najszybszą i najłatwiejszą metodą jest wykonanie przelewu bankowego. Aktualny numer konta znajdziesz na bieżącej fakturze, którą otrzymujesz od nas e-mailem.
2. Jeśli nie otrzymujesz faktury na swoją skrzynkę mailową, możesz znaleźć ją również w panelu klinenta, dostępnym na stronie internetowej www.fiber.pl/olkusz/olkusz/
3. W ostateczności możesz przyjść do Biura Obsługi Klienta i otrzymasz wydruk faktury. Ze względu na sytuację, zalecamy aby ograniczyć ten wariant do minimum.
4. W Biurze Obsługi Klienta w Wolbromiu możesz zapłacić za rachunek kartą płatniczą.
5. Możesz również udać się z wydrukiem faktury do dowolnego oddziału Banku Spółdzielczego w Wolbromiu i opłacić ją bez prowizji w dogodny dla Ciebie sposób.
Masz pytania? Zadzwoń do nas lub napisz! Nasi konsultanci pomogą Ci zdalnie, bez konieczności odwiedzania nas w Biurze Obsługi Klienta!
Dział Finansów
(32) 706 50 03
finanse@interkonekt.pl