Twój biznes
przyspieszy
z FIBER
Zaufały nam setki firm. Warto być w naszej sieci!
Dlaczego FIBER?
Od ponad 20 lat jesteśmy obecni na rynku telekomunikacyjnym. Dostarczamy super szybki internetświatłowodowy oraz telewizję światłowodową marki FIBER w powiecie olkuskim oraz gminach: Pilica, Żarnowiec, Trzebinia, Gołcza i Charsznica. Nowoczesna infrastruktura, profesjonalny zespół techniczny, Biura Obsługi Klientów na miejscu i wsparcie klienta na każdym etapie współpracy - to nasze wyróżniki na lokalnym rynku usług internetowych.
Zaufały nam tysiące klientów indywidualnych i biznesowych, dla których stabilny i pewny INTERNET Światłowodowy to podstawa w pracy, nauki i rozrywki. Jako firma odpowiedzialna społecznie, angażujemy się w inicjatywy ważne dla lokalnej społeczności, za co trzykrotnie otrzymaliśmy prestiżową nagrodę Tele.Odpowiedzialni.
Co nas wyróżnia na rynku?
- Stabilne łącza światłowodowe
- Najlepsza jakość bez względu na warunki atmosferyczne
- Brak limitu pobierania i wysyłania danych
- Elastyczna oferta, dopasowana do potrzeb firmy
- Priorytet wsparcia technicznego
- Stacjonarne Biuro Obsługi Klienta w Olkuszu i Wolbromiu
- Dedykowany Asystent Klienta
- Możliwość bezpłatnych testów przez 1 miesiąc
- Szybka instalacja
- Aktywacja natychmiast po instalacji
- Ponad 20-letnie doświadczenie
- Całodobowy monitoring sieci
- Pomoc w doborze sprzętu
Dla biznesu mamy jeszcze więcej!
- IntraNet - wewnętrzna transmisja danych między siedzibami firmy
- Projekt i wykonanie sieci wewnętrznej WiFi, telefonii VoIP (w tym z obsługą VLAN)
- Inteligentne rozwiązania WiFi
- Łącza backupowe - możliwość redundancji połączenia, czyli podłączenie budynku dwoma niezależnymi łączami lub w różnych technologiach
- Zarządzanie przekierowaniami portów na routerze dostępowym
- Możliwość zwiększenia puli zewnętrznych adresów IP
SLA
Łącze biznesowe daje Ci priorytetowy serwis!
- Spersonalizowany czas reakcji serwisowej i usunięcia usterki
- Możesz negocjować z nami indywidulane warunki SLA!!
Telefonia VOIP w Twojej firmie
Co zyskujesz dzięki VOIP?
- Wirtualne centrale telefoniczne
- Wysoka jakość połączeń
- Konfiguracja numerów telefonów
- Prezentacja numerów przychodzących
- IVR (interaktywna obsługa osoby dzwoniącej)
- Przeniesienie numerów od innych operatorów
- Nadawanie nowych numerów telefonów
- Prowadzenie kilku niezależnych połączeń
- Panel obsługi centrali wirtualnej umożliwia m.in. nagrywanie rozmów, bieżący dostęp online do billingów (połączenia wykonane, odebrane i nieodebrane)