Pracujemy dla Was cały czas, żebyście mogli łączyć się on-line ze światem, znajomymi, a zwłaszcza rodziną! Od samego początku pandemii zadbaliśmy o to, aby bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników było na pierwszym miejscu.
Dziękujemy Wam za to, że podchodzicie ze zrozumieniem dla naszych działań. Wychodząc naprzeciw Waszym potrzebom wdrożyliśmy wiele udogodnień w komunikacji z nami.
NOWA STRONA INTERNETOWA
Jeszcze więcej informacji o nas i naszej ofercie, nowa szata graficzna, dużo nowości.
CZAT
na nowej stronie umożliwi szybką komunikację z Biurem Obsługi Klienta podczas korzystania ze strony internetowej
BIURO OBSŁUGI KLIENTA I SERWIS ON-LINE
do waszej dyspozycji w wydłużonych godzinach. Jesteśmy dla Was od ? 9:00 do 19:00 telefonicznie i mailowo
Biuro Obsługi Klienta
32 706 50 01, bok@interkonekt.pl
Dział Finansów
32 706 50 03, finanse@interkonekt.pl
Dział Techniczny
32 706 50 02, serwis@interkonekt.pl
INSTRUKCJE
dzięki którym samodzielnie poradzicie sobie z wieloma sprawami technicznymi, bez konieczności przyjazdu serwisu
https://fiber.pl/olkusz/niezbednik-techniczny-klienta-fiber/
FACEBOOK
w dalszym ciągu możecie kontaktować się z nami za pośrednictwem naszego profilu na Facebooku
https://www.facebook.com/interkonekt/
Łączymy Was ze światem z prędkością światła, a dzięki naszym usługom możecie bez wychodzenia z domu:
✔️ pracować
✔️ uczyć się
✔️ korzystać z rozrywki
✔️ kontaktować się z przyjaciółmi i znajomymi
✔️ mieć ciągły dostęp do informacji.
Jeśli wizyta w Biurze Obsługi Klienta jest nieodzowna, nasi pracownicy są do Waszej dyspozycji w stacjonarnie w BOK Olkusz i BOK Wolbrom od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Życzymy Wam dużo zdrówka! Jesteśmy w kontakcie!
Zespół FIBER