Jesteśmy dla Was on-line

Drodzy Klienci ,

Pracujemy dla Was cały czas, żebyście mogli łączyć się on-line ze światem, znajomymi, a zwłaszcza rodziną! Od samego początku pandemii zadbaliśmy o to, aby bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników było na pierwszym miejscu.

Dziękujemy Wam za to, że podchodzicie ze zrozumieniem dla naszych działań. Wychodząc naprzeciw Waszym potrzebom wdrożyliśmy wiele udogodnień w komunikacji z nami.

NOWA STRONA INTERNETOWA
Jeszcze więcej informacji o nas i naszej ofercie, nowa szata graficzna, dużo nowości.

CZAT
na nowej stronie umożliwi szybką komunikację z Biurem Obsługi Klienta podczas korzystania ze strony internetowej

BIURO OBSŁUGI KLIENTA I SERWIS ON-LINE
do waszej dyspozycji w wydłużonych godzinach. Jesteśmy dla Was od 🕐 9:00 do 19:00 telefonicznie i mailowo

Biuro Obsługi Klienta
32 706 50 01, bok@interkonekt.pl
Dział Finansów
32 706 50 03, finanse@interkonekt.pl
Dział Techniczny
32 706 50 02, serwis@interkonekt.pl

INSTRUKCJE
dzięki którym samodzielnie poradzicie sobie z wieloma sprawami technicznymi, bez konieczności przyjazdu serwisu
https://fiber.pl/olkusz/niezbednik-techniczny-klienta-fiber/

FACEBOOK
w dalszym ciągu możecie kontaktować się z nami za pośrednictwem naszego profilu na Facebooku
https://www.facebook.com/interkonekt/

Łączymy Was ze światem z prędkością światła, a dzięki naszym usługom możecie bez wychodzenia z domu:
✔️ pracować
✔️ uczyć się
✔️ korzystać z rozrywki
✔️ kontaktować się z przyjaciółmi i znajomymi
✔️ mieć ciągły dostęp do informacji.

Jeśli wizyta w Biurze Obsługi Klienta jest nieodzowna, nasi pracownicy są do Waszej dyspozycji w stacjonarnie w BOK Olkusz i BOK Wolbrom od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-17:00.

Życzymy Wam dużo zdrówka! Jesteśmy w kontakcie!

Zespół FIBER