Przegapiłeś termin płatności rachunku i na twoim ekranie pojawia się informacja o zaległości? Nic nie szkodzi, rozumiemy, że w natłoku spraw mogłeś zapomnieć. Teraz błyskawicznie uregulujesz płatności dzięki platformie BillTech i powiadomienie momentalnie przestanie się wyświetlać.
Jak to zrobić?





Proste? Nie dość, że proste to jeszcze szybkie! Jeśli wolisz zapłacić za internet bezpośrednio przez swój bank, nie ma sprawy! Do momentu, aż wpłata się zaksięguje na naszym koncie, komunikat na ekranie Twojego komputera będzie się wyświetlał cyklicznie.
Zapłaciłeś w tym miesiącu rachunek, a mimo tego komunikat Ci się wyświetla? Wejdź do Panelu Klienta i sprawdź historię swojego konta. Być może zaległość powstała w innym miesiącu.
Masz pytania? Napisz do nas na finanse@interkonekt.pl!